Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2007

..."Ξαναχτύπησε". ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΟΝ!

Το ότι είναι πανούργος και παμπόνηρος το γνωρίζει, πλέον, όλη η Ελλάδα (με τα επανειλημμένα καμώματά του). Σ' αυτό το πλαίσιο, λοιπόν και μία μόλις ημέρα μετά τις καταγγελίες που δέχθηκε από τη σύζυγό του για κακοποίηση και βαρύ ξυλοδαρμό, ενεφανίσθη στις αγαπημένες του τηλεοπτικές οθόνες!
Όχι, όμως
, για να μιλήσει για το επίμαχο θέμα (για το οποίο είχε εξαφανισθεί και δεν έβγαλε ...άχνα) αλλά προκειμένου να θολώσει τα νερά -όπως πολύ καλά γνωρίζει- μίλησε για την υπόθεση του νεαρού μοντέλου για να μας ...διαβεβαιώσει ότι πρόκειται να αθωωθεί! Άλλωστε το επεσήμανε και ο ...δαιμόνιος ρεπόρτερ Λεμπιδάκης στο σχετικό video που προηγήθηκε "πόσο τυχερό είναι το μοντέλο που τον έχει συνήγορο".
Για να δούμε πόσο τυχερός θα είναι ο ίδιος στο 3μελές Εφετείο σχετικά με τις κατά συρροή πράξεις του, γιατί σίγουρα το δικαστήριο θα πρέπει να λάβει υπ' όψιν και τις προηγούμενες επιθέσεις του σε βάρος άλλων πολιτών (Βαλιανάτος κλπ.).
Όσο για τις παρουσίες του στην TV, το "ξεκαθάρισε": "εδώ και αρκετά χρόνια αποφεύγω εντελώς", "μέσα από τις εκπομπές οι άνθρωποι διδάσκονται συμπεριφορές ...δεν ισχύει αυτό που έχω πει ότι απέχω από την τηλεόραση", "για θέματα της δουλειάς μου, όμως, που δεν άπτονται υποθέσεών μου είναι καλό να διδάσκουμε τα νέα παιδιά...".
ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΟΝ!

ΥΓ. Σήμερα, μάλιστα, η ...πολύ σοβαρή εκπομπή "TV Weekend", που τον φιλοξένησε, προχώρησε και ακόμη περισσότερο, σχετικά με το προφίλ του, με video-αφιέρωμα: "ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΚΟΥΓΙΑΣ". Έτσι, για να βγαίνουν και ...οι υποχρεώσεις! Είχε, μάλιστα και δηλώσεις της συζύγου του για τον ίδιο (παλαιότερες, βέβαια).

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μου επιτρεπετε;

Χρρρρρρρρρ, ΦΤΟΥ!

(Για τον Κουγια ηταν)

Ζανγκ Ζιγί είπε...

Φτου κακά!

Ανώνυμος είπε...

Σε εσένα δεν θα χειροδικήσω όπως στην σύζυγο μου αλλα θα σου κανω μήνυση για βεβιασμένη εκτόξευση και απότομη αποβολή πτυέλου η οποία προσέκρουσε στα μάγουλα και τον κόμπο της γραβάτας μου.