Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Η ...Μύρνα Δράκου στην ΕΣΗΕΑ;

Φωτογραφία της Nana Daoudaki.Copy & Paste: Nana Daoudaki

ΜΥΡΝΑ ΔΡΑΚΟΥ ΖΕΙΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ
Σκέφτομαι να γράψω σενάριο για την τηλεόραση. Τους διαλόγους τους έχω ήδη έτοιμους:

-Νανά: Καλά πώς αναρτήθηκε στο σάιτ ψήφισμα που δεν προτάθηκε ποτέ και ποτέ δεν εγκρίθηκε από το Μεικτό;

-Μαρία: Το είπαμε κάποιοι, δεν θα το άκουσες
-Νανά: Πότε; Μετά το τέλος του Μεικτού; 
-Μαρία: Λοιπόν, πάμε σε άλλο θέμα
-Σταύρος: Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα, Δεν συμφωνούμε όλοι;
-Νανά: Δεν συμφωνούμε γιατί δεν είναι αυτό που αποφάσισε η συνέλευση και το ΔΣ
-Μαρία: Λοιπόν, πάμε σε άλλο θέμα
-Σταύρος: Αυτό δεν συμφωνήσαμε;
-Νανά: Όχι συμφωνήσαμε για απεργία διαρκείας και εδώ μιλάει για «αγωνιστική ετοιμότητα». 
-Σταύρος: Αυτό είναι το νόημα. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνετε φασαρία. Δεν αντέχω άλλο εδώ μέσα.
-Νανά: Ποιο νόημα; Εδώ δεν υπάρχει ούτε η λέξη απεργία.
-Σταύρος: Εγώ δεν είμαι συνδικαλιστής
-Νανά: Τι είσαι σ΄ένα Σωματείο; Έμπορος;
-Μαρία: Πάμε σε άλλο θέμα
-Νανά: Μπορείτε να μου πείτε πως βγήκε αυτό το ψήφισμα από συνεδρίαση του Μεικτού χωρίς να έχει συζητηθεί και το υπογράφουν απόντες αλλά δεν το υπογράφουν παρόντες που, όλως τυχαίως, δεν συμφωνούν; Θα μου απαντήσεις σ΄αυτά;
-Μαρία. Όχι. Δεν θα απαντήσω.
-Νανά: Δεν είσαι υποχρεωμένη να απαντήσεις;
-Μαρία: Όχι. Θα απαντήσω όταν θέλω εγώ!

Μύρνα Δράκου, έχεις γράψει ιστορία. Πέθανε και ο Φώσκολος, τι να κάνω τώρα κι εγώ μια απλή δημοσιογράφος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: