Σάββατο 15 Απριλίου 2017

Τα πασχαλινά γατάκια μου παίζουν αμέριμνα-My Easter kittens playing carefree (VIDEO)


Δύο νέα μέλη απέκτησε το σπίτι τη Μ. Δευτέρα. Δύο πανέμορφα αδερφάκια που βρέθηκαν στα ...σκουπίδια είναι το φετινό πασχαλινό δώρο μου. Ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να συμβεί. 
Ευχαριστώ από ψυχής τη Μάντυ και τον Σόφο που τα βρήκαν, τα διέσωσαν και τα φρόντισαν με απεριόριστη αγάπη, όπως ακριβώς πρέπει για κάθε μωρό. Το ίδιο ευχαριστώ τα αγαπημένα μου ξαδέρφια Πέλυ και Κώστα και τα ανιψάκια μου Μυρσίνη και Ιωάννα. Η αγάπη τους ήταν καταλυτική για να μπορέσουν να επιβιώσουν χωρίς μητρικά αντισώματα.
Ο λατρεμένος μου Σπάρτακος, όμως, δεν θα σβήσει ποτέ ούτε από τη μνήμη, ούτε από την ψυχή μου. 20  χρόνια ζήσαμε μαζί!
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους. 
ΑΓΑΠΗ για όλα τα πλάσματα του Θεού! Απολαύστε τα.
Two new members acquired the house Good Monday. Two beautiful brothers found in the trash ... is my year's Easter gift. What better could happen.
Thank you from the soul Mandy and Sofo who were, the rescued and cared with unconditional love, just as it must for every baby. So thank my favorite cousins ​​Pely and Kostas and my nieces and nephews Myrsini and Joanna. Their love was crucial for them to survive without maternal antibodies.
My worshiped Spartacus, however, will never erase either from memory or from my soul. 20 years we lived together!
Happy Easter and Many Years to all.
Love for all creatures of God! Enjoy.

Δεν υπάρχουν σχόλια: