Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Ν. Αγγελίδης: το πασπαρτού της ΕΡΤ

Copy & Paste: http://zoornalistas.blogspot.gr
Αντιγράφουμε από το facebook του δημοσιογράφου της ΕΡΤ Νίκου Αγγελίδη της ΕΡΤ, κέιμενά του σχετικά  με την μετακίνησή του στην πρωινή ενημερωτική ζώνη 10-12:

** Ενημερώθηκα επίσημα ότι για τις ανάγκες της υπηρεσίας, μετακινούμαι στην πρωινή ενημερωτική ζώνη 10-12 μαζί με τον καλό συνάδελφο και φίλο Christ Pagonis.
Και αυτή την πρόταση (όπως όλες τις προηγούμενες...) την αποδέχθηκα με γνώμονα το συμφέρον της ΕΡΤ. Το ραντεβού μας θα είναι καθημερινό, Δευτέρα με Παρασκευή, με θέματα καθημερινού ενδιαφέροντος, θέματα από την περιφέρεια, θέματα που απασχολούν και προβληματίζουν την κοινωνία μας... Με πρόσωπο αληθινό...
** Ολοκληρώνοντας (;;;) τον κύκλο των παρουσιάσεων των δελτίων ειδήσεων που μου ανατέθηκαν, θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι με επέλεξαν για αυτό τον ρόλο και με βοήθησαν. Θέλω να ευχαριστήσω παράλληλα όμως και εκείνους που με φαντάστηκαν ως τσόντα.. (συμπλήρωμα - αντικατάσταση...) σε όλη την γκάμα των δελτίων.
Με κάλεσαν για το κεντρικό (στις καλοκαιρινές άδειες ή όταν έλειπε κάποιος) ήμουν πάντα εκεί... Με κάλεσαν για το 12άρι το μεσημεριανό ήμουν εκεί, με κάλεσαν για το 3άρι ήμουν εκεί... Με κάλεσαν για το 6άρι ήμουν εκεί και στήσαμε και την Ωρα Ελλάδας η οποία ΔΥΣΤΥΧΩΣ χάθηκε από το προσκήνιο παρότι τα "έσπαγε" και σε νούμερα.
Μόνο για το 6άρι το πρωινό δεν με κάλεσαν αλλά εκεί δεν θα πήγαινα γιατί το κάνει καλύτερα η Vassiliki Haina.
Έδωσα ότι είχα με όλες μου τις δυνάμεις και προσπάθησα να είμαι καλός και στην τσόντα (χε, χε)
Και αυτό θα συνεχίσω να κάνω με επαγγελματική συνέπεια και σεβασμό στην υπηρεσία. Εύχομαι να σέβονται και εμένα και την προσπάθεια μου να φέρουμε την ΕΡΤ εκεί που της αξίζει. Δίπλα στους πολίτες, δίπλα στην κοινωνία...
Νίκος Αγγελίδης (fb)

Δεν υπάρχουν σχόλια: