Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

Ευχαριστώ τους εργαζόμενους του ΕΔΟΕΑΠ

2 Ιουνίου 2017
Αγαπημένοι συνοδοιπόροι, εργαζόμενοι στον ΕΔΟΕΑΠ,
πρώτα απ’ όλα είμαι υποχρεωμένος να εκφράσω σε ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ (εκτός απειροελάχιστων εξαιρέσεων) τις ειλικρινέστατες ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ μου για τις πολλές και πολύτιμες υπηρεσίες που προσφέρετε καθημερινώς για την ΥΓΕΙΑ και την ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ μας.
Ιδιαιτέρως, ΕΓΩ που έχω καταλάβει, κυριολεκτικώς, στο πετσί μου και αρκετά νωρίς, τι σημαίνει το ΧΕΡΙ ΒΟΗΘΕΙΑΣ, η ΣΤΗΡΙΞΗ και οι ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ αντιμετώπισης των διαδοχικών προβλημάτων υγείας μου.
Με αυτό το μήνυμα δεν επιθυμώ να στραφώ έναντι ΟΥΔΕΝΟΣ γιατί οι υπεύθυνοι για την κατάληξη (;) του Οργανισμού ΜΑΣ είναι γνωστοί σε ΟΛΟΥΣ μας. Ούτε, βέβαια, ζητώ την ψήφο σας, αφού στις εκλογές για το Β’βάθμιο Π.Σ. της ΕΣΗΕΑ, κανείς από σας δεν ψηφίζει.
Ο μοναδικός λόγος για τον οποίο το κάνω είναι για να εκφράσω ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, λέγοντάς σας ότι ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ σε ότι ΕΣΕΙΣ (χωρίς οιαδήποτε «καθοδήγηση») ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων σας και την απρόσκοπτη λειτουργία του Οργανισμού ΜΑΣ.
Το ίδιο καλώ να πράξουν έμπρακτα και ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι δημοσιογράφοι και διοικητικοί των ΜΜΕ.

ΛΑΜΠΡΟΣ ΠΑΠΑΞΕΝΑΚΗΣ
ευεργετηθείς ασφαλισμένος του ΕΔΟΕΑΠ
(όπως έχω «κατηγορηθεί» άλλωστε)

Δεν υπάρχουν σχόλια: