Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

Αυτά ήθελα να σου πω, Ελενάκι μου! Τα παράπονά του, για τις άδειες, έκανε στη Μενεγάκη ο Κοντομηνάς που εισέβαλε στο στούντιο της «Ελένης» (ΒΙΝΤΕΟ)

Γύρισε από τα Ουράλια ο ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού σταθμού Αlpha Δημήτρης Κοντομηνάς και πήγε στην εκπομπή της Μενεγάκη την ώρα της μαγειρικής (μαζί με τον ακόλουθο Βερύκιο) για να... καταγγείλει την κυβέρνηση και αυτούς που θέλουν να του αρπάξουν το κανάλι!..
«Το κανάλι ανήκει στον κόσμο του και δεν θα κλείσει κύριε Παππά Αλλά κάτι κρύβεις εσύ για να φωνάζεις τόσο πολύ. Κι έστησες την ιστορία με την Αμερική, δήθεν ότι σε παρακολουθούσαμε..»
«Επόμενη ημέρα υπάρχει για εμάς, επόμενη νύχτα υπάρχει γαι τους άλλους, ξέρετε ποιους.. εννοώ...» έλεγε απευθυνόμενος στην έντρομη κι έκπληκτη(;) Μενεγάκη...
«Εγώ δεν φεύγω από το σπίτι μου! 750 άτομα δουλέυουν άμεσα εδώ μέσα κι άλλα 750 απ έξω. Αυτά ήθελα να σου πω Ελενάκι μου, βασίλισσά μου!...
Και δώστου φιλιά στην Μενεγάκη και δώστου γλείψιμο από τον Βερύκιο...  
Ξεφτιλίκια...

 «Ο Κοντομηνάς είναι ένας διεθνής παίκτης, αύριο πάει στο Λονδίνο. Ηρθε να κλείσει το σταθμό ένα παλικαράκι από το πουθενά, που δεν ξέρουμε αν έχει κολλήσει ένα ένσημο, σε αντίθεση με εσένα Ελένη και την Σταματίνα και εμένα που έχουμε δημιουργήσει υπεραξίες με την δουλειά μας» είπε ο Βερύκιοςσυνεχίζοντας το σόου στην εκπομπή της Μενεγάκη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: