Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Δήμητρα Γαλάνη - Εγώ μιλάω για δύναμη

Δίσκος: Ανάσα, η τέχνη της καρδιάς
Μουσική: Δήμητρα Γαλάνη
Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Copyright: 1995
Δισκογραφική εταιρία: Universal


Όλα ξέρω, γιατί γίνονται και πως λειτουργούν,
το μυαλό μου με βοήθησε να καταλαβαίνω,
οι ευαίσθητοι αμύνονται στη ζωή κι αργούν
κι η λαχτάρα τους συνήθισε να πατάει το φρένο.

Μα εγώ μιλάω για δύναμη
της αγάπης ισοδύναμη
και ζητάω προτεραιότητα
φύση, θέση κι ιδιότητα.

Εγώ μιλάω για δύναμη
της ελπίδας ισοδύναμη
και γυρνάω στην αθωότητα,
την παλιά μου την ταυτότητα.

Όλα ξέρω, τι σημαίνουνε και τι εννοούν,
το μυαλό μου με συντόνισε στο καινούριο μήκος,
οι ευαίσθητοι παθαίνουνε και παρανοούν,
λες κι ο κόσμος το κανόνισε, να γλιτώνει ο λύκος.

Μα εγώ μιλάω για δύναμη
της αγάπης ισοδύναμη
και ζητάω προτεραιότητα
φύση, θέση κι ιδιότητα.

Εγώ μιλάω για δύναμη
της ελπίδας ισοδύναμη
και γυρνάω στην αθωότητα,
την παλιά μου την ταυτότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: