Copy & Paste: http://news.in.gr
(Φωτογραφία: http://kanaliena.gr) |
Αθήνα
Εμμένει στην αντίθεση του στη πώληση του λιμανιού του Πειραιά ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας κ. Θοδωρής Δρίτσας. Υπενθυμίζεται πως την ίδια θέση έχουν διατυπώσει και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στην Α' και Β' εκλογική περιφέρεια Πειραιά.
Μιλώντας σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά - από το οποίο αποχώρησε πρόσφατα - όπου του απονεμήθηκε το μετάλλιο της πόλης για την πολυετή προσφορά του από τη θέση του επικεφαλής του δημοτικού συνδυασμού «Το Λιμάνι της Αγωνίας» και του δημοτικού συμβούλου Πειραιά ο κ. Δρίτσας σημείωσε: «Η πώληση του λιμανιού παραμένει λάθος. Δεν πρέπει να γίνει. Σε κάθε περίπτωση η δική μου θέση είναι γνωστή. Εγώ δίνω τη μάχη μου από τη θέση που βρίσκομαι, για να πείσω ότι αυτό είναι ένα λάθος. Το ερώτημα είναι, ποιος πρέπει να πεισθεί. Και εκεί υπάρχει μια τεράστια δυσκολία. Όμως, είναι μπροστά μας ένα πεδίο, πέραν από την τελική κατάληξη, που και ο Δήμος Πειραιά και το Δημοτικό Συμβούλιο, πιστεύω ότι πρέπει να έχουν συμμετοχή».
Και τόνισε: «Λιμάνι του Πειραιά, που δεν είναι απλώς λιμάνι, είναι λιμάνι - πόλη και αφορά το μέλλον του Πειραιά στην ολότητά του: έχουμε μπροστά μας εξελίξεις. Η πιεστική επιμονή των δανειστών για εξασφάλιση σίγουρων πόρων εξόφλησης των δανείων, είναι η μία αιτία για τις εξελίξεις στο λιμάνι του Πειραιά. Το τεράστιο ενδιαφέρον ισχυρότατων συγκροτημάτων που ασχολούνται με τη λιμενική βιομηχανία, είτε πρόκειται για χώρες σαν την Κίνα, είτε πρόκειται για χώρες σαν τη Δανία ή άλλες χώρες, είναι η δεύτερη αιτία».
Και τόνισε: «Λιμάνι του Πειραιά, που δεν είναι απλώς λιμάνι, είναι λιμάνι - πόλη και αφορά το μέλλον του Πειραιά στην ολότητά του: έχουμε μπροστά μας εξελίξεις. Η πιεστική επιμονή των δανειστών για εξασφάλιση σίγουρων πόρων εξόφλησης των δανείων, είναι η μία αιτία για τις εξελίξεις στο λιμάνι του Πειραιά. Το τεράστιο ενδιαφέρον ισχυρότατων συγκροτημάτων που ασχολούνται με τη λιμενική βιομηχανία, είτε πρόκειται για χώρες σαν την Κίνα, είτε πρόκειται για χώρες σαν τη Δανία ή άλλες χώρες, είναι η δεύτερη αιτία».
Συμπλήρωσε ακόμη για τη σύμβαση παραχώρησης του δημοσίου προς τον ΟΛΠ ότι η παλιά δεν μπορεί να έχει εφαρμογή. «Μια νέα σύμβαση παραχώρησης προετοιμάζεται, για να επικυρωθεί και για να γίνει και νόμος του κράτους. Αυτό είναι ένα πεδίο οριοθέτησης και της πόλης και των πλουτοπαραγωγικών της πηγών και των παραγωγικών της δραστηριοτήτων κάθε είδους, σε όλο το μήκος από τη Σαλαμίνα μέχρι την πόλη του Πειραιά. Σε αυτή την κατεύθυνση πρέπει να συνεργήσει και η κοινωνία του Πειραιά και ο Δήμος Πειραιά. Και στα ζητήματα της αρχής λιμένων ή του master plan που πρέπει να γίνει για το λιμάνι του Πειραιά και που αυτά πρέπει να γίνουν είτε έτσι είτε αλλιώς, όποια κατάληξη και αν έχουν τα πράγματα, νομίζω ότι είναι ένα πολύ σημαντικό πεδίο που δεν πρέπει να μείνει σε κλειστά γραφεία».
Ο αναπληρωτής υπουργός αναφέρθηκε και στο θέμα της επέκτασης της γραμμής του Τραμ προς Πειραιά λέγοντας ότι «εγώ ήμουν πάντα υπέρ ενός ΤΡΑΜ διαφορετικού από αυτό που εξελίσσεται, αλλά γενικώς με τα μέσα σταθερής τροχιάς παραμένω ένθερμος υποστηρικτής και προωθητής κάθε πρωτοβουλίας, που θα μπορούσε να αποφύγει τις αρνητικότερες εκδοχές και να πετύχει τις βέλτιστες. Νομίζω, ότι με ένα ανεξήγητο αυθαίρετο τρόπο και θα έλεγα και πραξικοπηματικό, πήραν πίσω από την πόλη του Πειραιά, ενώ ήταν κατακτημένο, την υπογείωση των γραμμών του ΗΣΑΠ. Αυτήν τουλάχιστον, δεν πρέπει να την εγκαταλείψουμε. Δεν είναι ένα περιορισμένο ζήτημα. Είναι ένα ζήτημα που αφορά, όχι μόνο ευρύτατο τμήμα των περιοχών της πόλης, αλλά αφορά και το μέλλον της πόλης τις επόμενες δεκαετίες».
Από την πλευρά του Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης ευχαρίστησε τον κ. Δρίτσα για τη συνεργασία που είχαν η οποία, όπως είπε, ήταν παραγωγική και θετική παρά τις όποιες διαφωνίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου