Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Πρόταση Σαββίδη να αγοράσει «χαμένο» κανάλι (και τον ALPHA) χωρίς απολύσεις (video)

Copy & Paste: http://www.ert.gr
Είμαι έτοιμος στο πλαίσιο της διασφάλισης των θέσεων εργασίας να προτείνω σε οποιοδήποτε από τα κανάλια που έχασαν τον διαγωνισμό και μεταξύ αυτών και στον κύριο Κοντομηνά του ALPHA να πουλήσουν το κανάλι τους και εγώ εγγυώμαι ότι οι θέσεις εργασίας θα διατηρηθούν, είπε στηνΑθλητική Κυριακή της ΕΡΤ, ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ Ιβάν Σαββίδης, επικεφαλής και ενός εκ των καναλιών που δεν πήραν τηλεοπτική άδεια στον πρόσφατο διαγωνισμό.
Ο κ. Σαββίδης είπε συγκεκριμένα: «Εγώ από εκείνη την στιγμή που έκανα τα σχόλια μου μετά τον διαγωνισμό, δεν ξανασχολίασα το γεγονός. Εγώ την σοβαρότητα των προθέσεων μου την έδειξα, όταν το ύψος της τελικής μου πρότασης έφτασε τα 61,5 εκατομμύρια ευρώ. Είναι ένας διαγωνισμός. Κάποιος κερδίζει και κάποιος χάνει. Για’ αυτό και συνεχάρην προσωπικά τους νικητές.
Υπάρχουν άνθρωποι, όμως που προσπαθούν να παίξουν παιχνίδια πάνω σε αυτό. Την σοβαρότητά μου είμαι έτοιμος να την δείξω και στην συνέχεια.
Επιβεβαιώνω εκ νέου ότι ο χώρος των μίντια στην Ελλάδα με ενδιαφέρει και θέλω να έχω συμμετοχή στο χώρο των μίντια μπίζνες.
Και είμαι έτοιμος στο πλαίσιο της διασφάλισης των θέσεων εργασίας να προτείνω σε οποιοδήποτε από τα κανάλια που έχασαν τον διαγωνισμό και μεταξύ αυτών και στον κύριο Κοντομηνά του ALPHA να πουλήσουν το κανάλι τους και εγώ εγγυώμαι ότι οι θέσεις εργασίας θα διατηρηθούν.
Εγώ θα μπορέσω να βρω ένα αλγόριθμο για να προσπαθήσω να μπω σε μία συνέργεια με τα πρόσωπα που κέρδισαν την άδεια. Είμαι έτοιμος να προσφέρω τέτοιους όρους σε αυτούς που έχασαν την άδεια, που θα τους επιτρέψουν να διατηρήσουν τις θέσεις εργασίας.
Είμαι πάντα ο πρώτος που ακολουθώ και το φωνάζω ότι δεν επιτρέπεται να μειώνονται οι θέσεις εργασίας. Σε κάθε περίπτωση θα προσπαθήσω να βρω τον τρόπο να μπω στον χώρο των μίντια.
Κι αυτή την ανακοίνωσΉ μου ας την εκλάβουν όλοι ως επίσημη πρόσκληση – προσφορά προς όλους αυτούς που χάνοντας την άδεια είναι έτοιμοι να προσφύγουν σε απολύσεις εργαζομένων».
Πηγή:ΕΡΤ1-ΑΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: