Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016

Βέλιος: «Αυτό δεν είναι ευθανασία, είναι αυτοκτονία»

Η απίστευτη πορεία προς τον θάνατο του 63χρονου δημοσιογράφου μέσα από την μαρτυρία ενός ανθρώπου που έζησε από πολύ κοντά την αντίστροφη μέτρηση της ζωής του - Το σχέδιο για «υποβοηθούμενη ευθανασία», οι ανατροπές, οι εξομολογήσεις μπροστά στην κάμερα, οι ύστατες ώρες καρτερικότητας [βίντεο]
Δημήτρης ΑλικάκοςΔημήτρης Αλικάκος6 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016, 18:33
Το απόγευμα της 29ης Αυγούστου μου τηλεφώνησε για να μου πει πότε είναι η κηδεία του. «Την Τετάρτη είναι η κηδεία μου». «Έχεις καταλάβει τι μου λες;» του είπα σοκαρισμένος. Έβαλε τα γέλια. Ναι ρε φίλε, τα γέλια. Στις 31 μού ζήτησε να το γράψω σε μια κάμερα. «Γράψτο γιατί κανείς δεν θα σε πιστέψει. Άσε που θέλω και κόσμο στην κηδεία μου και έχει άλλη βαρύτητα να τους καλέσω εγώ». Πάλι γέλια.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ http://www.protagon.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: