Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Τους τρέλανε στην Εξεταστική ο Γ. Κουρής με το περγαμόντο

Copy & Paste: http://zoornalistas.blogspot.gr
«Εγώ ήθελα να γίνω αγρότης, αλλά ήρθε το κράτος και μου είπε ή θα γίνεις δεξιός ή θα σου κλείσουμε την εφημερίδα. Ασχολούμαι με τη γη εδώ και δέκα χρόνια με επιτυχία, στην Κεφαλονιά ετοιμάζω 100 τροπικά φυτά. Το πάσιον φρουτ μπορεί να πιάσει και να το παράγουμε στην Ελλάδα. Το περγαμόντο της Κεφαλονιάς που το παράγω κι εγώ μπορεί να αποτελέσει πηγή πλούτου για την χώρα».
Αυτά και διάφορα άλλα (για τον κόκορα του εργολάβου κλπ) έλεγε ο πρώην εκδότης της «Αυριανής» και νυν της «Kontra Νews» Γιώργος Κουρής στην Εξεταστική της Βουλής για τα θαλασσοδάνεια κομμάτων και ΜΜΕ.Ο πρόεδρος της Επιτροπής Σωκράτης Φάμελλος κάποια στιγμή τον διέκοψε:.. 
«Κυριε Κουρή μπορείτε να μου πείτε για το θέμα του δανεισμού μέσων ενημέρωσης που έχουμε σήμερα στην ατζέντα».
 «Μπορώ να σας έχω τρεις μέρες εδώ. Θα σας πω πολλά» απάντησε ο Κουρής κι άρχισε να εξιστορεί γεγονότα από την εποχή του Κόκκα και του ανένδοτου μέχρι τους τραπεζίτες Βρανόπουλο και Γερμίδη αλλά και το πως έσωσε τον Ανδρέα Παπανδρέου από τη φυλακή...

ΥΓ «Κανένας από εσάς δεν μπορεί να με πιάσει γιατί είμαι καθαρός» είπε ο Γ. Κουρής σε βουλευτή της Επιτροπής που τον ρωτούσε για το Alter. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: