Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

Νεκρή βρέθηκε η κόρη της Κατερίνας Γώγου

Copy & Paste: http://tvxs.gr
Η κόρη της Κατερίνας Γώγου, Μυρτώ Τάσιου, δεν μένει πια εδώ…
Όπως ανακοίνωσαν οι εκδόσεις Καστανιώτη, η Μυρτώ Τάσιου, κόρη της ηθοποιού και ποιήτριας Κατερίνας Γώγου και του σκηνοθέτη Παύλου Τάσιου, βρέθηκε νεκρή. Βρισκόταν σε ταξίδι στην Αθήνα, ύστερα από πολλά χρόνια διαμονής στο Ουτζέντο της Ιταλίας. Έφυγε ένα χρόνο μετά τον θάνατο της μητέρας της, της ηθοποιού και ποιήτριας Κατερίνας Γώγου και επί 20 χρόνια περίπου δεν ξαναγύρισε στην Ελλάδα.
Η Μυρτώ για την Μυρτώ, όπως συστηνόταν στο βιογραφικό της που συνόδευε την πρώτη ποιητική της συλλογή με τίτλο «Η Αλίκη δε μένει πια εδώ»:
«Γεννήθηκα στις 10 Οκτωβρίου 1967. Μητέρα μου είναι η Κατερίνα Γώγου, ηθοποιός και ποιήτρια. Πατέρας μου είναι ο Παύλος Τάσιος, σκηνοθέτης. Και οι δύο πέθαναν νέοι.
Όταν ήμουν μικρή, πήγα στη Σχολή Μοντεσόρι και μετά έβγαλα μια καλών τεχνών, γιατί είχα πάθος για τη ζωγραφική. Μετά ειδικεύτηκα στη βυζαντινή τέχνη. Άρχισα να δουλεύω με τον Μιχάλη Αγγελιδάκη.
Στο μεταξύ έκανε μπαμ η επιτυχία της Κατερίνας. Δυστυχώς έφερε αντίθετα αποτελέσματα. Άρχισε να πίνει και να αυτοκαταστρέφεται με όλους τους τρόπους. Ένιωθα ενοχές που δεν μπορούσα να τη βοηθήσω και μπλέχτηκα κι εγώ μέσα.
Ο πατέρας μου με παρακολουθούσε διακριτικά. Μου έκανε την πρόταση να πάω στην κοινότητα Saman στο Παλέρμο κι εγώ δέχτηκα.
Ένα χρόνο μετά το θάνατο της Κατερίνας άρχισα να παίρνω τα πάνω μου. Ξανάρχισα να ζωγραφίζω και να γράφω. Έβλεπα το μέλλον μου με διαφορετικό τρόπο. Όλες οι αναμνήσεις έγιναν πεταλούδες, πέρασαν. Είκοσι χρόνια πέταξαν. Το μόνο που ζητάω είναι να ζήσω ελεύθερη χρωματιστά».
 Η Μυρτώ Τάσιου είχε δώσει μεγάλη μάχη με τα ναρκωτικά και είχε νοσηλευτεί σε κέντρο απεξάρτησης.
Τα αίτια θανάτου της δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα. Θα ακολουθήσει ενημέρωση για την ημέρα και ώρα του τελευταίου αποχαιρετισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: