Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Επιμένει ο Μ.Γλέζος : "Να δοθεί η εξουσία στον λαό"

Copy & Paste: http://kinisienergoipolites.blogspot.gr
«Ολες οι εξουσίες πηγάζουν και ασκούνται απ' το λαό» τόνισε στην σημερινή του συνέντευξη τύπου στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ.
"Η συμμετοχή μου στις εκλογές, θα εξαρτηθεί, αφού πρώτα ακουστούν οι απόψεις μου και σεβαστούν την άμεση δημοκρατία. Η συνεισφορά μου είναι ότιο λαός πρέπει να έρθει στην εξουσία. Αυτό είναι το σύνθημά μου και το δόγμα μου. Περιμένω απ' όλους τους πολιτικούς φορείς τη θέση τους για το συγκεκριμένο ζήτημα».
 Ευρωπαϊκή μεν πορεία της χώρας, αλλά χωρίς μνημόνια και δανειακές συμβάσεις που διογκώνουν το χρέος, τόνισε στην τοποθέτηση του ο Μανώλης Γλέζος.
"Βρίσκομαι σε διαπραγματεύσεις με τη Λαϊκή Ενότητα" ανέφερε ο Μανώλης Γλέζος, κατά κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου και τόνισε ότι «συζητούνται λεπτομέρειες και προϋποθέσεις»
«Μερικές φορές το Κούγκι είναι απαραίτητο, όπως δείχνει η ιστορία μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, υπερασπίστηκε τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, η οποία είναι παρούσα στη συνέντευξη.
- «Για να τιμήσω τη μητέρα μου και τον αδελφό μου, ανήκω στην οργάνωση ΣΥΡΙΖΑ της Πάρου. Εκείνοι θα μου δώσουν εντολή να τους εκπροσωπήσω. Εκείνοι θα μου το πουν. Ακούω από προσωποπαγή κόμματα να ζητούν από το λαό να τους ψηφίσει. Εγώ δεν ζητώ ψήφο, αλλά να μου δώσει εντολή» είπε ακόμη.
«Δεν θα ήθελα να υπάρχει η διάσπαση ιδεών και θα ήθελα να είμαστε όλοι μαζί» τόνισε ακόμη ο Μανώλης Γλέζος, κατά τη συνέντευξη Τύπου στην ΕΣΗΕΑ.
 «Απηύθυνα έκκληση και ζήτησα ενότητα στα δίκαια του λαού. Θεωρώ ότι το μεταλλαχθέν κόμμα του Μαξίμου δεν εξέφρασε την ψήφο του λαού, ούτε όταν ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν πρώτο κόμμα ούτε στο δημοψήφισμα».
«Η κυβέρνηση του μεταλλαγμένου ενιαίου κόμματος ακολούθησε την πολιτική των δανειστών» τόνισε ακόμη, ασκώντας κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ.
«Αρκεί να δώσουμε δουλειά στον κόσμο» σημείωσε.
«Γιατί επτά μήνες δεν δώσαμε δουλειά στους ανέργους; Ορισμένοι λένε ότι είχαν καταπιαστεί με το τρίτο σύμφωνο καταπίεσης του λαού».
«Αυτές οι εκλογές είναι καθοριστικές για την πορεία της χώρας και των άλλων λαών. Όλη η προσοχή ειναι στραμμένη εδώ» σημείωσε.
Και συνέχισε: «Έγιναν διαδηλώσεις για το Όχι και για το Ναι και ήταν φανερή η διαφορά. Ανάλογα και στην Ευρώπη. Έγινε και για το Ναι και παρουσιάστηκαν 30 άτομα».
«Όταν ένα κόμμα ζητά να φύγει από την ευρωζώνη και εγώ έχω πει ότι δεν χαρίζουμε την Ευρώπη στους Δυτικοευρωπαίους… Ο άνθρωπος που βλέπει τα πράγματα μονοδιάστατα είναι Κύκλωπας».
«Αξιοποιώ από το παλιό ό,τι είναι χρήσιμο και απορρίπτω ό,τι δεν χρειάζεται. Ορισμένοι λένε ότι είμαστε και με το παλιό και με το νέο. Δεν γίνεται αυτό. Δεν θα χαρίσουμε την Ευρώπη. Όποιος δεν παίρνει μέρος στα κοινά είναι άχρηστος» σχολίασε.
Παρόντες στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ ήταν επίσης στελέχη της Λαϊκής Ενότητας όπως ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος Κώστας Ήσυχος, η πρώην αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών Νάντια Βαλαβάνη, η Ραχήλ Μακρή και ο Γιάννης Σταθάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: