Copy & Paste: http://www.thepressproject.gr
Παράλληλα, προβλέπεται να δημιουργηθεί αρχή λιμένος (port authority), που θα ασκεί διοίκηση, και σε αυτήν επιδιώκεται να μεταφερθούν οι διοικητικές και ρυθμιστικές εξουσίες του ΟΛΠ.
Παράλληλα, προβλέπεται να διατεθεί επιπλέον ποσοστό μέχρι και το 67% συνολικά της επιχείρησης.
Διαδικασίες-εξπρές ακολουθούνται για την πώληση του ΟΛΠ. Μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου, χωρίς καθυστέρηση, θα έχουν υποβληθεί οι δεσμευτικές προσφορές για την απόκτηση πλειοψηφικού πακέτου μετοxών, σχολίασε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο στέλεχος του ΤΑΙΠΕΔ
Μέχρι τότε από τον νέο υπουργό Ναυτιλίας και το ΤΑΙΠΕΔ προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί το σχέδιο νόμου που θα αφορά τη νέα σύμβαση παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και του ΟΛΠ που θα πρέπει να περάσει από τη Βουλή και θα ορίζει τους όρους χρήσης και εκμετάλλευσης της γης, των κτισμάτων και της υποδομής της χερσαίας ζώνης του λιμανιού, το ποσοστό του ετήσιου ανταλλάγματος προς το κράτος (που αυτή τη στιγμή είναι 2% επί του κύκλου εργασιών), ενώ θα αφαιρεθούν από τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς οι διοικητικές και ρυθμιστικές εξουσίες.Παράλληλα, προβλέπεται να δημιουργηθεί αρχή λιμένος (port authority), που θα ασκεί διοίκηση, και σε αυτήν επιδιώκεται να μεταφερθούν οι διοικητικές και ρυθμιστικές εξουσίες του ΟΛΠ.
Παράλληλα, προβλέπεται να διατεθεί επιπλέον ποσοστό μέχρι και το 67% συνολικά της επιχείρησης.
Cosco, APM Terminals και ICTS
Οι βασικοί διεκδικητές για το λιμάνι του Πειραιά είναι η κινεζική Cosco και η δανέζικη APM Terminals και η ICTS από τις Φιλιππίνες.
Επίσης οκτώ επενδυτικά σχήματα έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για τις εταιρείες: APM Terminals, B.V., Deutsche Invest Equity Partners, GmbH, Duferco Participations Holding S.A., International Container Terminal Services, Inc, Mitsui & Co., Ltd., P&O Steam Navigation Company (DP World), Russian Railways JSC / GEK TERNA S.A. και Υilport Holding Inc.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου